Thursday, April 11, 2013

I dream of shoes with STUDS!!!


Studs mania seems not to want to leave the fashion world yet. And honestly I couldn’t be happier about it. Ever since I lied my eyes on a beautiful Alexander Wang ‘Rocco’ I knew it had to be mine. And it’s been few seasons since Mr. Wang’s cult bag appeared on the scene.

For this season designers are indulging us with more studs. This time I am obsessed with shoes!!! Marni, Miu Miu,  Christian Louboutin, Valentino and of course Balenciaga. Yes, I am in LOVE with the wedge Gladiators from Balenciaga ever since I saw them on Chiara Ferragni of The Blonde Salad.

Either on flats, pumps or wedges, studs can get a bit of edginess to you spring/summer looks.

So what do you think of shoes with studs?



------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Mania ćwiekowa zdaje się nadal nie opuszczać świata mody. I szczerze mówiąc, nie mogłabym być szczęśliwsza z tego powodu. Odkąd pierwszy raz zobaczyłam 'Rocco' - piękną torbę od Alexandra Wanga, wiedziałam, że musi być moja. A było to dobrych kilka sezonów temu, kiedy kultowa torba od pana Wanga pojawiła się na scenie po raz pierwszy.

W tym sezonie projektanci pokazują nam jeszcze więcej ćwieków. Tym razem mam obsesję na punkcie butów! Marni, Miu Miu, Christian Louboutin, Valentino i oczywiście Balenciaga. Zgadza się, jestem zakochana w Gladiatorach od Balenciagi odkąd zobaczyłam je po raz pierwszy u Chiary Ferragni z bloga The Blonde Salad.

Czy to na butach płaskich, na obcasach, czy na koturnach, ćwieki mogą dodać odrobinę ostrości do Waszych wiosenno – letnich stylizacji.

A co Wy sądzicie o butach z ćwiekami? 


No comments:

Post a Comment